Pomoc

najczęściej zadawane pytania

  • Najczęściej zadawane pytania
  • Rezerwacja / Wyszukiwanie
  • Ceny / Płatności
  • Rodzaje pokoi
  • Pozostałe
Rozwiń wszystko | Zwiń wszystko
  • 1. Jak rezerwować ofertę?
     

    Wybierz i zaznacz kategorie aktywności, które Cię interesują. Możesz również wybrać termin planowanego wyjazdu.
    Otrzymasz wyniki spersonalizowane pod Twoje potrzeby. Wszystkie oferty odpowiadające Twoim oczekiwaniom pojawią się na liście, oraz zostaną zaznaczone na mapie. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, wpisz datę przyjazdu i wyjazdu z obiektu, aby sprawdzić dostępność poszczególnych ofert. Możesz również wybrać z listy udogodnienia w obiekcie oraz konkretne atrakcje, które są dla Ciebie ważne. Otrzymasz jedynie wyniki, które spełniają Twoje wszystkie oczekiwania.

    Wybierz z listy interesujący Cię pokój i kliknij REZERWUJ.

    Zostaniesz przeniesiony do panelu rezerwacji. Potwierdź swoją rezerwację, zaloguj się do swojego profilu lub zarejestruj się, następnie wybierz sposób płatności. Potwierdzenie swojej rezerwacji otrzymasz mailem.

  • 2. Czy ceny podane na stronie to ceny za osobę czy za pokój?
     

    Większość cen na stronie mazury.pl podanych jest za pokój, za pobyt, chyba że zaznaczono inaczej, na przykład łóżko w wieloosobowej sypialni.

  • 3. Czy śniadanie jest wliczone w cenę?
     

    Jest to uzależnione od obiektu oraz wybranego rodzaju pokoju. Aby to sprawdzić, prosimy zapoznać się z opisem pod nazwą pokoju.

  • 4. Czy za dziecko (dzieci) płacę normalną cenę?
     

    To zależy od obiektu oraz wieku dziecka. Wszelkie informacje dotyczące pobytu dzieci można znaleźć w zasadach działalności hotelu.

    Jeśli masz prośbę o wstawienie do pokoju dodatkowych łóżek / łóżeczek należy wysłać wiadomość do hotelu poprzez formularz rezerwacji.

    Jeśli zarezerwowałeś już pokój i chciałbyś poprosić o dodatkowe łóżko, wystarczy kliknąć link w mailu potwierdzającym rezerwację i przesłać wiadomość o obiektu.

  • 5. Jak mogę sprawadzić ile będzie kosztował nocleg?
     

    Po wpisaniu miejsca i terminu pobytu wyświetlona zostanie lista dostępnych obiektów wraz z wyraźnie podanymi stawkami. W przypadku niektórych rodzajów obiektów stawka jest inna w zależności od liczby osób bądź rodzaju pokoju.

  • 6. Czy mogę zarezerwować pokój, nie posiadając karty kredytowej?
     

    Na portalu www.mazury.pl do dokonania rezerwacji nie jest potrzebna karta kredytowa. Płatności za rezerwację można dokonać przy pomocy operatora płatności online na portalu – przelewy24.pl lub tradycyjnym przelewem bankowym. W niektórych obiektach możesz również zapłacić na miejscu.

  • 7. Czy mogę za pobyt zapłacić z góry?
     

    Zależy to całkowicie od Ciebie. Po dokonaniu rezerwacji należy sposób płatności, możesz zapłacić tradycyjnym przelewem bankowym, za pomocą płatności online przelewy24.pl lub zapłacić na miejscu w obiekcie.

  • 8. W jaki sposób mogę się dowiedzieć, czy moja rezerwacja jest potwierdzona?
     

    Po przejściu przez proces rezerwacji, pojawi się strona z jej potwierdzeniem. Kopię potwierdzenia otrzymasz także na swój adres e-mail. Znajdziesz tam wszystkie dane rezerwacji, w tym jej numer i kod PIN, które będą potrzebne podczas kontaktu z obsługą klienta. Aby zobaczyć potwierdzenie w wersji online, sprawdzić dane rezerwacji lub w dowolnym momencie dokonać w niej zmian, wystarczy wejść na swój profil na portalu www.mazury.pl.

  • 9. Poradnik: Tutorial - Panel biznesowy
     

  • 1. Jak rezerwować ofertę?
     

    Wybierz i zaznacz kategorie aktywności, które Cię interesują. Możesz również wybrać termin planowanego wyjazdu.
    Otrzymasz wyniki spersonalizowane pod Twoje potrzeby. Wszystkie oferty odpowiadające Twoim oczekiwaniom pojawią się na liście, oraz zostaną zaznaczone na mapie. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, wpisz datę przyjazdu i wyjazdu z obiektu, aby sprawdzić dostępność poszczególnych ofert. Możesz również wybrać z listy udogodnienia w obiekcie oraz konkretne atrakcje, które są dla Ciebie ważne. Otrzymasz jedynie wyniki, które spełniają Twoje wszystkie oczekiwania.

    Wybierz z listy interesujący Cię pokój i kliknij REZERWUJ.

    Zostaniesz przeniesiony do panelu rezerwacji. Potwierdź swoją rezerwację, zaloguj się do swojego profilu lub zarejestruj się, następnie wybierz sposób płatności. Potwierdzenie swojej rezerwacji otrzymasz mailem.

  • 2. Czy mogę zarezerwować pokój, nie posiadając karty kredytowej?
     

    Na portalu www.mazury.pl do dokonania rezerwacji nie jest potrzebna karta kredytowa. Płatności za rezerwację można dokonać przy pomocy operatora płatności online na portalu – przelewy24.pl lub tradycyjnym przelewem bankowym. W niektórych obiektach możesz również zapłacić na miejscu.

  • 3. W jaki sposób mogę się dowiedzieć, czy moja rezerwacja jest potwierdzona?
     

    Po przejściu przez proces rezerwacji, pojawi się strona z jej potwierdzeniem. Kopię potwierdzenia otrzymasz także na swój adres e-mail. Znajdziesz tam wszystkie dane rezerwacji, w tym jej numer i kod PIN, które będą potrzebne podczas kontaktu z obsługą klienta. Aby zobaczyć potwierdzenie w wersji online, sprawdzić dane rezerwacji lub w dowolnym momencie dokonać w niej zmian, wystarczy wejść na swój profil na portalu www.mazury.pl.

  • 1. Czy ceny podane na stronie to ceny za osobę czy za pokój?
     

    Większość cen na stronie mazury.pl podanych jest za pokój, za pobyt, chyba że zaznaczono inaczej, na przykład łóżko w wieloosobowej sypialni.

  • 2. Czy za dziecko (dzieci) płacę normalną cenę?
     

    To zależy od obiektu oraz wieku dziecka. Wszelkie informacje dotyczące pobytu dzieci można znaleźć w zasadach działalności hotelu.

    Jeśli masz prośbę o wstawienie do pokoju dodatkowych łóżek / łóżeczek należy wysłać wiadomość do hotelu poprzez formularz rezerwacji.

    Jeśli zarezerwowałeś już pokój i chciałbyś poprosić o dodatkowe łóżko, wystarczy kliknąć link w mailu potwierdzającym rezerwację i przesłać wiadomość o obiektu.

  • 3. Jak mogę sprawadzić ile będzie kosztował nocleg?
     

    Po wpisaniu miejsca i terminu pobytu wyświetlona zostanie lista dostępnych obiektów wraz z wyraźnie podanymi stawkami. W przypadku niektórych rodzajów obiektów stawka jest inna w zależności od liczby osób bądź rodzaju pokoju.

  • 4. Czy mogę za pobyt zapłacić z góry?
     

    Zależy to całkowicie od Ciebie. Po dokonaniu rezerwacji należy sposób płatności, możesz zapłacić tradycyjnym przelewem bankowym, za pomocą płatności online przelewy24.pl lub zapłacić na miejscu w obiekcie.

  • 1. Czy śniadanie jest wliczone w cenę?
     

    Jest to uzależnione od obiektu oraz wybranego rodzaju pokoju. Aby to sprawdzić, prosimy zapoznać się z opisem pod nazwą pokoju.

  • 1. Poradnik: Tutorial - Panel biznesowy